Pomoc (FAQ)

Kiedy otrzymam zamówienie?

Informacje o czasie realizacji zamówienia dostępne są na stronie: Czas wysyłki

Jak mogę zapłacić za zakupy?

Aktualnie dostępne formy płatności opisane są na stronie: Formy Płatności

Czy towar wysyłany jest z polski? Macie je fizycznie?

Tak, wszystkie produkty znajdujące się w sklepie są dostępne. Oznacza to że nie musisz na nic dodatkowo czekać.

Czym wysyłacie przesyłki? Ile kosztuje przesyłka?

Obecnie korzystamy z firm kurierskich zawartych na stronie wraz z kosztami: Koszt Dostawy

Potrzebuje waszego numeru bankowego

Oto numer konta wraz z danymi:
Piotr Zygmunt Traderek
Drożdżów 31
26-120 Bliżyn
86 1050 1461 1000 0092 2151 8427
ING Bank Śląski

Towar nie przypadł mi do gustu, mogę go zwrócić?

Oczywiście, sprawdź stronę Odstąpienie od Umowy aby poznać szczegóły.

Jak mogę się z Wami skontaktować?

Telefonicznie: 511187473
Mailowo: biuro@domatorski.pl

Jaki jest adres siedziby firmy?

Piotr Zygmunt TRADEREK
Drożdżów 31
26-120 Bliżyn

Jak mogę sprawdzić gdzie aktualnie jest moja paczka?

W momencie nadania paczki, numer przesyłki będzie dostępny w twoim panelu użytkownika: Moje Konto – Zamówienia